Koppeling trekker voor ontkoppelings as voor Fiat Ducato Citroën Jumper Peugeot Boxer
Koppeling trekker voor ontkoppelings as voor Fiat Ducato Citroën Jumper Peugeot Boxer
69,00 €
De koppelingsbediening op Ducato-, Jumper- en Boxer-versnellingsbakken werkt als een "getrokken koppeling".
Omdat het druklager stevig met de koppelingsdrukplaat is verbonden, wordt de koppeling niet door "duwen" maar door "trekken" gescheiden.
Het demonteren van de tandwielkast of het losmaken van deze verbinding kan alleen op de conventionele manier door gebruik te maken van grote hendels en het vernielen van de componenten.
Om beschadigingen te voorkomen is deze speciale trekker dan ook onmisbaar.
Voor het verwijderen moet de ontkoppelingsas uit de zijkant van de versnellingsbak worden getrokken, dit is de enige manier om de versnellingsbak zonder problemen te demonteren.
Een mededeling :
Conventionele ontkoppelingsastrekkers kunnen (vanwege hun ontwerp) de as slechts tot 65 mm uittrekken.
Door corrosie blijft de as echter meestal nog goed vast zitten.
Dankzij onze nieuwe ontwikkeling van de afstandshulzen (elk 35 mm) kunnen één of, indien nodig, beide afstandshulzen na de eerste extractie onder een centrering worden geplaatst.
Dus vakkundig en professioneel demonteren tot het einde is geen probleem meer.
Geschikt voor volgende voertuigen :
Fiat Ducato
Citroen Jumper
Peugeot Boxer
met transmissiecode MLGU5 (5 versnellingen) of MLGU6 (6 versnellingen)
Gebruiken zoals :
Fiat 1870840000 / 1870840000 / 1870873000 / 1870873000
Citroën / Peugeot 978084 / 5708-T.G.
De koffer bevat volgend gereedschap :
1 stuk lichaam inclusief trekklauw
2 stuks hulzen voor verlenging, elk 35 mm
1 st vervangende klauw
1 schroefdraadinzetstuk M6 x 1 / M8 x 1,25
1 stevige koffer met hardschuim inzetstuk
Tip :
Ook geschikt voor glijrailbouten op Mercedes, BMW met schroefdraadadapter M6 x 1,0